Inarin Käsityöpuodin asiakkaiden arvostelut

Inarin Käsityöpuoti
riippumattomasti tarkistettu
4.82 kaupan luokitus (618 arvostelua) | 4.87 tuotearvostelu

Inarin Käsityöpuoti osallistuu vapaaehtoisesti riippumattomaan asiakasarvioiden tarkistamisohjelmaan. Tämä ohjelma antaa asiakkaille mielenrauhan, kun he tekevät ostoksia verkossa.

Meille on tärkeää tietää ovatko asiakkaamme tyytyväisiä ostamiinsa käsityötuotteisiin ja miten olemme onnistuneet asiakaspalvelussa. Siksi on aina arvokasta kun asiakkaamme antavat palautetta, olipa se sitten positiivisia tai negatiivisia. Näiden arvosteluiden avulla osaamme kulkea oikeaan suuntaan.

Kiitos kaikille palautteen antaneille.

4,8
Perustuu 623 arvioon
5 tähteä
87
87%
4 tähteä
12
12%
3 tähteä
1
1%
2 tähteä
0
0%
1 tähti
0
0%
1-2 2:n arvosteluista
  1. Ehdotan, että harkitsette toimittajan vaihtamista, esim DHL:ään

    • Ikävä kuulla, että palvelukokemuksenne oli negatiivinen. Postin ongelmista huolimatta tilaus saapui teille kuitenkin sovitussa ajassa. Teitte tílauksen sunnuntaina. Tilaus lähti meiltä postiin maanantaina kello 10.41 eli alle kaksi tuntia siitä kun putiikki aukesi ja luimme tilauksen.

      Otitte yhteyttä viivästyksen vuoksi ja selvitimme tilauksenne olinpaikan nopeasti samana päivänä, vieläpä sunnuntaina. Posti oli sössinyt jakelun, mutta saitte tilauksenne heti seuraavana päivänä. Tähän meni 6 arkipäivää tilauksestanne. Yleensä ei tarvitse odottaa näin kauaa, mutta Posti voi joskus madella, siksi toimitusehdoissa kerrotaan toimitusajaksi 3-7 arkipäivää. Emme ikävä kyllä voi vaikuttaa Postin kulkuun emmekä jakeluhäirihöihin.

      Emme voi hankkia nykyisen logistiikkakumppanimme kautta DHL:n palveluita. Jos tilauksella on kiire, suosittelemme valitsemaan Matkahuollon pakettipalvelut tai Postipaketin, ne ovat usein nopeampia kuin kirjepostina kulkeva Pikkupaketti, jonka valitsit toimitustavaksi.

      Kurjaa, että jouduit odottelemaan, mutta toivottavasti käsityötuotteet kuitenkin olivat mieluisia.

    • Pahoittelemme mokaa. Tämä oli ensimmäinen tilaus uudelle tilausten käsittelijälle, eikä hän ikävä kyllä saanut tietoa että toimitusosoite ja laskutusosoite olivat eri. Olemme ohjeistaneet paremmin, ettei tämmöistä sattuisi vastaisuudessa. Palautamme maksamasi postimaksun.